Welkom

Leuk dat jullie het blog bezoeken van Biggle en Diesel en hun avonturen hier lezen. Ik zou het leuk vinden als jullie
ook een berichtje achter laten en vertellen wat jullie ervan vinden. Een antwoord krijg je zeker terug.

Groetjes Huize Zwientjes




woensdag 17 september 2014

Poetsen

De zwientjes zijn nog niet helemaal gewend aan de nieuwe situatie sinds Bowie hier woont. Wel liggen ze bijna dagelijks tegen het hek aan en besnuffelen ze elkaar. Gisteren mocht Bowie bij hun grondgebied komen achter het gaas. Het gaas is daar groter dus ook de kans voor een aanval, maar dit ging heel goed. Ze zijn nieuwsgierig na elkaar dus deze week gaan we ze echt samen brengen. Enige waar we goed op moeten letten is dat Biggle graag speelt en die stoot met de neus, dus ja dat kan dus niet want dan vliegt Bowie letterlijk door de lucht. En Bowie springt graag tegen de zwientjes op en of ze dat accepteren is ook de vraag maar dat gaan we dus nog beleven hoe dit werkelijk gaat.



Maar ik wijk weer van mijn verhaal af. De zwientjes liggen dus veel tegen het hek van de veranda aan, voor Diesel vind het heerlijk om daar te liggen en af en toe trekt hij zijn snater even los om mij te laten weten dat er best wel een appel of wortel getrakteerd mag worden. En toen ik gisteren net de zwientjes wat wilde brengen zag ik dat Biggle druk was met het poetsen van Diesel, hij likte zijn pielemans en oogjes schoon. Nou ik had dat nog nooit gezien dus snel de camera erbij en gelukkig heb ik een klein deel kunnen opnemen. Vond het zo lief. Alleen zo jammer dat Diesel hier weinig zin in had.


2 opmerkingen:

  1. Aaaa wat lief kijk Bowie ook kijken dan hij wil wel graag spelen hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, liefst springt hij er boven op. Mannetje moet nog even geduld hebben maar deze week gaan we ze wel samen brengen zonder gaas of een hek

      Verwijderen