Welkom

Leuk dat jullie het blog bezoeken van Biggle en Diesel en hun avonturen hier lezen. Ik zou het leuk vinden als jullie
ook een berichtje achter laten en vertellen wat jullie ervan vinden. Een antwoord krijg je zeker terug.

Groetjes Huize Zwientjes




woensdag 10 september 2014

Maiskolf

Ondanks dat de zwientjes nu echt buiten leven krijgen ze toch meer aandacht. Zo ben ik 'smiddags een dik half uur met ze bezig en 'savonds met mijn man drinken we koffie op de veranda en zitten daar ook nog een uur met ze en dan is het echt tijd voor kroelen en knuffelen en daar genieten ze volop van (lang leve de heater). Wel heeft Diesel sinds gisteren een minder aangename manier gevonden om mijn aandacht te trekken, keihard gillen en schreeuwen voor het veranda rek. En kan hem negeren wat ik wil, of boos doen maar hij blijft gillen (tja negatieve aandacht is ook aandacht natuurlijk)  dus daar moeten we nog aan werken.

Nu de tijd van mais is, is mijn man hier achter in het land maiskolven gaan plukken want ja dat is toch wel een echte traktatie voor een zwientje. En uiteraard moest van hun eerste maiskolf een filmpje gemaakt worden. Ik zag ze kijken van, baasjes dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nou jongens wij gaan zeker ons best voor jullie doen.

En dan hebben de heren nog iets in de tuin ontdekt wat we zelf nog niet gezien hadden. We zagen de heren al een aantal keren hard kauwen op iets waarvan we bang waren dat ze hun tanden erop kapot aan het bijten waren. Toen zag mijn man ineens dat het hazelnoten zijn, tja nu snap ik die sprint in de tuin ook hahaha Helaas heb ik daar nog geen foto of filmpje van kunnen maken maar die gaat er zeker komen.

Zo het is etenstijd voor de mannen, hoor de 2 al klagen voor het rek dus word tijd dat ik wat in die "lege" magen ga stoppen. Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten