Welkom

Leuk dat jullie het blog bezoeken van Biggle en Diesel en hun avonturen hier lezen. Ik zou het leuk vinden als jullie
ook een berichtje achter laten en vertellen wat jullie ervan vinden. Een antwoord krijg je zeker terug.

Groetjes Huize Zwientjes




zondag 6 juli 2014

Nieuw speeltje

Diesel mag graag met plastic spelen zoals de meeste vaste volgers weten. Dus een plastic speeltje voor hem gehaald om mee te spelen. Nou dat was voor even interessant voor beide heren maar helaas word er niet echt na omgekeken. Tjonge hoezo eigenwijze varkens.

Biggle gaat als eerste bekijken wat voor raar ding dat is en wat je ermee kan en wat heel belangrijk is, is het eetbaar. Sorry vent, nee het is om te spelen



Nou denk Diesel, Biggle is uitgespeeld het is voor mij gekocht en volgens mij is er geen camera in de buurt dus nu waag ik eens een gokje. Maar hij vind het helaas niet zo leuk als zijn plastic matje en bakje. 


En jawel gisteravond na lang twijfelen besloten ze toch maar om eens een keer in huis te slapen (tjonge lijkt wel een hotel hier)  Maar aangezien ik de bench wel uit de kamer wil hebben omdat ik het een sta in de weg vind en ook omdat de heren nu meer buiten slapen, hebben we het deurtje van de bench opgelaten en schiet gebedje gedaan dat het goed zou gaan en ze ook niks in huis zouden doen. Nou mijn gebeden waren verhoord, toen ik vanmorgen in de kamer kwam lagen ze heerlijk te slapen, en er was geen poepie of plas te vinden in huis en ook de meubels waren nog intact. Kon wel zien dat ze vannacht uit de bench waren geweest want de deken lag in de kamer. Heerlijk zulke makkelijke dieren en hopelijk blijft dit hier zo door zetten want ik lees wel eens verhalen om het varkens forum dat ik denk van mag mijn handjes nog steeds dicht knijpen. Varkens die complete meubels vernielen, kranten versnipperen, waxine lichtjes eten, haarkleuring uit de afvalbak halen en opvreten. Afvalbakken omgooien en ermee aan de haal gaan etc. Goddank hebben mijn zwientjes dat allemaal nog niet ontdekt.


Verder hadden de zwientjes vandaag ook een luie zondag, af en toe even de tuin in maar over het algemeen lagen ze lekker binnen bij mij. Even lekker kriebelen en aaien en uiteraard schooieren wanneer ik wat lekkers aan het eten was en verder lagen ze lekker op hun kussen.
Ook wel eens lekker zo'n rustig dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten